Harlem Shake

 

Benda merepek nih aku plan masa zaman 'Harlem Shake' sedang popular dulu, tahun 2012 kalau tak silap aku la. Namun baru tadi aku rasa nak upload dalam blog sebab alasan yang paling munasabh sekali adalah aku baru je blog balik bersama LEL nih.

Walaupun aku sebenarnya mengutuk kejadian tersebut pada masa tersebut oleh kerana 'apapun aku taktahu kenapa' dengan secara tak sengaja akhirnya aku juga tidak dapat mengelak atas dasar nama seni kononnya.

Lagipun masanih aku saje je nak test ilmu stop motion. Nak tengok samada aku ni masih berbakat lagi atau dah monopos. Alasan lain kenapa aku tak upload time tu adalah kerana terlalu ramai yang sedang melakukan perkara yang sama dan upload ke dalam youtube.

Konon-kononnya nak menjaga reputasi sebagai seorng yang kononnya tak amek port dengan benda-benda tersebut lalu aku pun membatalkan niat nak 'showoff'. Bajet otai la. Tak tahu diritu bodoh juga. wakakaka.

woi kalau dah tengok & baca tu komen la weh!!

Comments