Video (Wira Kami) Selamat Hari Bapa 2021

Disebabkan video nih bini aku taknak lagi bagi kerjasama 😂. Yela time nih dah laaa PKP1 semua orang tak boleh keluor rumah lebih dari 1 orang, tiber bos kau suruh bikin video untuk Hari Bapa. Last minit gak. Kepala hotak diaaaaaa!!! (masatu aku terjeritttt). So satu jam aku termenung sambil otak terus berjalan nak masukkan storyline apa?. Aku musabahah diri kejap, pergi solat dan lepastu turun bawah tengok anak bini terus dapat idea storyline. Terpaksa guna anak bini jadi pelakun dan pembantu videographer. Tapi tulahh takda yang nampak pun effort tu sebenarnya. Aku frust jugaklah sebenarnya, dengan sensorang jalan production semua bagai, gunakan apa yang ada kat rumah, depan rumah, berdekatan dengan rumah...hmmmmm.. Tapi hujung2x aku amik pendekatan positif jugak lahh. Nak tengok ada orang lain boleh buat takkk macam nih...kahkahkah..angkuh betul.



Comments